Yükseliş - Büyük Uyanış

Baskı altında…

BrainSevgili Dostlar, Abraham’ın bundan yıllar önce söylediği aşağıdaki sözleri geçen gün radarıma takıldı. Bir şeyi yapmak zorunda olduğumuzu düşündüğümüzde ve aslında onu pek de istemediğimizde ya da içimizde tuhaf bir direnç varsa ne yaşarız? Genelde erteleriz, erteleriz, erteleriz, canımız istemez ya da isteriz ama nereden başlayacağımızı bilemeyiz, araya bir sürü şey girer, mazeretler buluruz, sonucun iyi olacağını düşündüğümüz halde onu yapmayız ve yumurta kapıya dayandığında koşturup telaş etmeye başlarız! Boşu boşuna bir sürü stres yaşamışızdır.

Konu ne olursa olsun, işyerinde verilen bir görev, aile fertleriyle ilgili yapılacak bir şey, hayatın diğer pratik gereklilikleri, yoga ya da meditasyona başlamak, diyetiniz…  Kendimizi baskı altına soktuğumuzda süreç anlamsız bir azaba dönüyor, sonuç ise olabileceği kadar güzel olmuyor. İşte bu noktada Abraham giriyor ve diyor ki;

“Yapmanız gereken bir şey varsa, onu baskı altında yapma arzunuza karşı koyun. Kendinize sorun, “Bunu yapmasam olacak en kötü şey nedir?” Ve eğer, onu yapmasanız da hayatınız devam edecekse, olumsuz bir şey olmayacaksa, yapmayın. Şimdi, o işi halletmiş olduğunuzda nasıl hissedeceğinizi düşünün. Bir ya da iki gün, eğer yapabilirseniz, sadece 15 dakika bir yerde, 5 dakika bir başka yerde, 2 dakika bir yerde, ara ara o şeyin sizi en çok mutlu eden şekilde tamamlanmış olduğunu düşünün! Ve sonra, bu konuyla ilgili harekete geçmeye karar verdiğinizde, hareketiniz çok daha kolay olacaktır.”

Abraham – Esther Hicks, Phoenix, AZ, Nisan 05, 1998

Sevgilerimle

Mor Alev

Bu dönemde salıverme, arınma ve hayatınıza yeniden yön vermek konularında dönüşümünüzü hızlandırmak, ruhunuzun potansiyelini tam anlamıyla hayata geçirmek ve Mor Alev’le kişisel olarak çalışmak için randevu almak istiyorsanız lütfen “Yükseliş Enerjileri ile Kişisel Danışmanlık” bağlantısına gidin ya da moralev@outlook.com adresine yazın.

Telif Hakkı© 2016 Mor Alev. Tüm Hakları Saklıdır. Bu yazıyı tümü olmak şartıyla, değiştirilmeden, bedava olarak, ve bu telif hakkı uyarısı ve internet bağlantısı (https://moralev.com/) ile birlikte kopyalamaya ve dağıtmaya izin verilmiştir
Copyright © 2016  by Mor Alev. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. https://moralev.com/

8 replies »

  1. Yine eşzamanlılık sevgili moralev! Finallere çalışmak için kendimi zorluyorken bu yazıyla karşılaştım 🙂 sevgiler

    Liked by 1 kişi

  2. Son yaziyi okumadan yorum yaziyorum! Moralevin dikkatine! Dunden beri bi aksilik bi aksilik! Ole bole degil! Engellenmislik! Birileri geliyor onumu kesiyor! Deliricem sinir basiyor sinirlendikce katmerleniyor aksilikler nedense! 2 gun onceliki mutlu mesut kanatli halimden eser yok.. Az once icimden fisildayan ses ” nolur artik istwmedigin hic bir seyi yapmaaaa! Dedi insanlar kırılırsa kırılsın uzulurlerse uzulsunler ama sen lütfen artık ne istiyorsan oyle davran soyle yasa dedi.. Mutlu olmanın formulu istwmedigin hic bir seyi yapmamaktır dedi… Cok tesekkurler dunden beri bu agresif halimin nedenini baskalarini memnun eyme cabamdan bunaldigim icin oldugunu anladim.. Super bir psikoterapi oldu bana cook cook tskler sevgiler.. Simdi son yaziyi okuyacagim bana cevapmi yine acaba?

    Beğen

  3. Ders çalışmak! 2 yıl sonra istediğim bölümü kazandığımı düşündüğümde ders çalışmak harika geliyor!! :))

    Liked by 1 kişi

  4. merhabalar mor alev kardesim ben daha ne deyim ki. .zaman doğru. ve bizi sürekli o doğruya çekiyor. yanlışlarını terketmeye bile korkan sanırım biz insanlarizher an bir YENİ..Bizi yıkamaya ve birdaha birdaha öreterek hayat suyu vermeye gelen bir zaman dilimi.bizi olgunlastiran patlatan ..ben teşekkür ediyorum Size sevgili öğretmenim. moralev kardesim sagolun. bütün blog okuyucularına ve yeryüzünün en küçük zerresinden, arşa kadar giden tüm sonsuzluk yolcularına selam olsun.ve zuzuya..Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi.

    Liked by 1 kişi

  5. Yanlış anlamadiysam 15dk 5dk 2 dk ritueli bir örnek, bu kişinin rahat hissettiği an’larda uyumlanma deneyimlemesi.ve bu süreler, tekrarlar kişiden kişiye akış halinde farklılıklar gösterebilir -mi? Yani ben böyle anladım?

    Beğen

    • Sevgili Nurcan, doğru anladınız. Sadece örnek veriyor. Gün içinde zaman zaman zihninizde sonucu canlandırın ve getireceği hisleri deneyimleyin diyor. Sevgilerimle

      Beğen